کرم پودر درماکول

کرم پودر درماکول یکی از محصولات رویکا  است که در سراسر جهان از شهرت خاصی برخوردار است ، طوری که همه خانم ها  طرفدار این کرم پودر هستند . بدون شک می توان گفت این محصول یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی خانم ها محسوب می شود . یکی از ویژگی های این محصول این است که طبق قواعد و اصول IOS یا ایزو ۲۰۰۱ ساخته شده و این سازمان استاندارد های  جهانی ترکیب این کرم پودر را تایید نموده است .

 

 

کرم پودر درماکول

 

 

نکته :

به صورت پیش فرض درماکول با کد ۲ برای شما ارسال خواهد شد ، در صورتی که کد های دیگر آن را مد نظر تان است در قسمت یادداشت سفارش کد رمورد نظر را بنویسید .

 

 

تشخیص کرم پودر درماکول اصل

عده ای از افراد قصد دارند درماکول مشابه را تولید نمایند اما غافل از این که هیچ سازنده ای جز سازنده این محصول نمی تواند کرم پودری با این ویژگی ها تولید نمایند ۱۰ ویژگی بیان شده نشانه های اصالت درماکول می باشد . این کرم پودر با پوشانندگی فوق العاده ای که دارد باعث شده است که هنر پیشه های سینما از این محصول قبل از گریم استفاده نمایند . رویکا در تصویری زیر نمونه اصلی و تقلبی میکاپ کاور درماکول را برای آشنایی شما قرار داده است  .

تشخیص درماکول اصلی و تقلبی

 

 

نمونه تقلبی این کرم قیمتی در حدود ۲۰ الی ۶۰ تومان دارد .

 

 

 

۱۰ ویژگی خارق العاده کرم پودر درماکول

 

شاید هنوز خانم های باشند که با این محصول آشنایی کامل نداشته باشد برای این که با توانای های این محصول آشنا شوید با ما همراه باشید .

 

ویژگی اول کرم درماکول :

کرم درماکول و خواص ضد حساسیت آن

یکی از ویژگی های برجسته این کرم پودر این است که با همه پوست ها سازگاری نشان داده است و تا اکنون هیچ گونه حساسیت به این کرم پودر گزارش نشده است ، با این حساب خانم های که از پوست های حساس برخوردار هستید با خیال راحت می توانید این کرم پودر را استفاده نماید .

 

ویژگی دوم میکاپ کاور درماکول :

درماکول کرم پودری مناسب برای تیره گی های دور چشم

سیاهی دور چشم ها می تواند به میزان قابل توجه از زیبایی چهره شما را کاهش دهد ، اما جای نگرانی نیست چرا که درماکول می تواند این گونه معایب صورت را محو سازد . برای این که سیاهی دور چشم های خود را از بین ببرید لازم است در ابتدا از یک سفیده کننده و یا حداقل یک مرطوب کننده استفاده نماید .

نحوه استفاده از درماکول برای رفع سیاهی دور چشم 

برای  رفع سیاهی دور چشم  این محصول میتواند اولین گزینه انتخاب بازیگران باشد  بدین صورت که مرطوب کننده استفاده کرده سپس با برس مخصوص میکاپ خود را انجام دهید .

 

ویژگی سوم Dermacol :

با استفاده از کرم پودر درماکول لکه های صورت خود را محو کنید .

لکه های صورت یکی از معایب و عارضه های ناخوشایند پوست است . اگر می خواهید یک آرایش زیبا و در عین حال با پوست طبیعی را داشته باشید لازم است مقدار مرطوب کنند در ابتدا استفاده نماید و بعد از چند دقیقه  کرم پودر درماکول را استفاده نماید . استفاده اصولی می تواند نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد پس لازم است این کرم پودر را با برس های مخصوص استفاده کنید .


وبلاگ سپندار درماکول ,پودر ,استفاده ,ویژگی ,محصول ,صورت ,پودر درماکول ,استفاده نماید ,کننده استفاده ,مرطوب کننده ,کاور درماکول ,مرطوب کننده استفاده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Jadaoev29 Webbplats کتابخانه نوین دفترچه خاطرات یک زن آموزش کامپیوتر دکوراسیون داخلی,2019,دارکوب دانلودیک دانلود نرم افزار سرخطی سهام برای اندروید Elima-Rack